tisdag 11 september 2012

mobilbloggning när den är som bäst...

 
Gomorron!
 
Det där med att mobilblogga är inte min grej alltså. Jag gjorde ett försök och det är inlägget innan detta. Ni kanske noterade att det inte var någon text till? Just det.
Tänkte iallafall visa er bilder från vår drink-&-hotshot-lördag, för det var så jäkla kul! Ni vet när kvällen bara flyter på och skämten avlöser varandra så man skrattar sådär så man får ont i magen? Sån kväll. ("Dexter eller sinister" skrattar jag fortfarande åt Emmsen. Ha ha!)
 
Det blandades strawberry daiquiris & hotshots som om vi inte gjort annat, det skålades och firades i champange för Emmas frihet, det var djupa diskussioner om att viss rom inte är som annan rom och det dansades, snurrades och piruettades för glatta livet och Joel tjatade prompt om att jag måste lita på han om han ska slänga mig bakåt i en dans (vilket är svårt att göra när man redan ramlat på det sättet sekunden innan..ha ha) Japp, en sån kväll.
 
Här kommer lite bilder, (tagna med mobilen)
 
Världens bästa Emma & jag.


Hotshot-time!
M-mmmm!
Mina absoluta favoritkillar!
Sethla & Emms dansar för glatta livet ;)
Puss på dig gubbtroll!

Och här, precis såhär, låg jag i söndagskväll & hade det riktigt gött:






1 kommentar:

Emma sa...

Den kvällen går till historien! Farao vad kul jag hade! :) Tack för ALLT! Och för att ni är NI! :)

När Joel skulle slänga dig bakåt, haha! Alltså jag minns att jag gick därifrån för jag vågade inte titta, fall i fall om du skulle ramla! Thorbjörn skulle inte klara det ;)

Puss!