måndag 29 oktober 2012

utförsäljning, kyrkan & kalas

40% på allt på IKEA´s varuhus var det visst i helgen. Vi var där, tillsammans med resten av Sveriges befolkning. Herregud (!) med folk och herreguuuud (!) vad jag fick bita mig i tungan för att inte vråla ut på alla (satans) människor som tränger sig. Hade jag shoppat bokhyllan Billy skulle jag gladeligen ägnat mig åt att "tappa" den på folk som trängde sig.

3 kassar rikare och nästan halva priset vägde upp hela upplevelsen.

Fiket, bion och kyrkan fick också sig ett besök i lördags. Kyrkan får sig inte besök alltför ofta men i lördags var det riktigt trevligt! :)

Igår ägnades dagen åt en liten, liten promenix ner till udden för att mata ankorna och fåglarna med hemmaplockade äpplen som legat i köket lite för länge och blivit mjuka. På eftermiddagen bjöds det på kalas av Fixen. Massa gottigt & glada släktingar (& Emma!) förgyllde min söndagskväll.

Nä men hörrni, guuud så lamt inlägg. Sitter här med huvudvärk som hållt i sig sen igår morse och är lagom peppad på denna dagen, så det kan ju vara därför. Vaknade inatt av att huvudet bankade och kunde INTE somna om så fick upp och leta upp alvedon. Om jag mådde bra när jag vaknade? Icke.

(Gräv ner mig)


Pepp pepp.

Inga kommentarer: