torsdag 25 oktober 2012

H&M Home klick klick

 
 
 



Jovisst hade H&M fått in det däran påslakanet igen. Just precis samma påslakan som jag var för seg för att klicka hem i tid förra gången. Jag velade så länge fram & tillbaka så att när jag äntligen velat klart så fanns det inte längre att beställa. Denna gången var jag snabb att lägga varorna i varukorgen. "Klick klick" och sen vart dom där. Därefter följde mitt eeeeviga velande (igen) OM jag verkligen skulle beställa, eller inte. Tur att jag har den där stadiga & trygga axeln att luta mig och mina tunga beslut emot.

"När vi är på Maxi smäller vi 700 kronor på mat. Hur mycket tänker du på det? Beställ det nu gumman!"

Sagt och gjort.
 
"Klick klick"

Detta påslakan är så "välkommen-tråkiga-tiden-efter-jul". Amen är det inte så säg! Det är tidigt att beställa det nu, men (!) Det är ett måste. Det passar in huuur bra som helst just precis då -efter julen. Jajemänsan. Långt bak i bakhuvudet snurrar tankarna om ett dröm-sovrum. En hemmasnickrad sänghimmel, lite ruffa trälådor till förvaring (eller kanske också som nattduksbord), massa kuddar, en renfäll, en alldeles underbar smyckeshållare som snurrar runt i mitt huvud och en fluffig säng. Jodå, det snurrar friskt i mitt huvud.

När jag ändå var i farten med klickande så klickades även lite nödvändigt lull-lull hem:













Kuddarna ska matchas med den gråa mönstrade kudden som jag visade för er för ett par dagar sen. Ni som inte minns kan kolla här.

Kommer det inte bli toppen så säg!

Inga kommentarer: