torsdag 9 januari 2014

Skinnväska blir hängande tidningsställ / snygg förvaring

 

 


 
God morgon!

 
Min skärpjakt igår gick sådär. Hittade en halvbra kandidat men eftersom det inte var helt hundra så struntade jag i det. Är på jakt efter tre stycken slitna (välanvända) bruna skärp som är sådär härligt nötta & fina.
Planen har jag så nu är det bara att leta vidare efter mina skärp, nån gång ska jag väl hitta dom.
Istället för att åka hem igen tog jag svängen inom mina föräldrar för att snacka lite skit & måsla omkring. Mammsen hade träffat sin kusin som kommit med fina saker till vår lilla tjej och med dessa sakerna fanns också en alldeles underbar gammal skinnväska. Väskan har varit min mammas kusins pappas (hej & hå vad lång mening det där blev!) och är vackert välanvänd. Mammsen förstod direkt när hon såg den att den där skulle vara något för mig så hon tackade och tog emot. OM den är något för mig? Jepp, det är den.
 
 
Väskan ska jag hänga upp (upphängningsproceduren är under bearbetning rent tankemässigt). Den ska i alla fall hängas upp på väggen för att få agera snygg förvaring. (Hängande tidningsställ, förvaring eller kanske är det den perfekta förvaringen för mössor, vantar mm)
 
Kanske svårt att se framför mig, men i mitt huvud ser det kanonfint ut! :)


Inga kommentarer: