torsdag 16 januari 2014

När man är riktigt nöjd



... ser man ut såhär:







Såhär nöjd ser man alltså ut när man fått ärva en poncho av sin mamma. "Åh, mamma! Denna är ju asskön, kan inte jag få den? -Jo, det kan du väl. -Va?! FÅR JAG DEN?"
 
Jag visste inte det innan, men ponchon måste vara århundrandets bästa uppfinning. Nu är inte detta en acceptabel gå-ut-poncho men den är en helt perfekt mys-poncho och passar mina mysbehov ypperligt bra.
 
Igår när Joel kom så utbrast han "Va, har du jeans idag?!" Jepp, lite så är det här hemma. Jag myser mest runt i 1.) Pyjamas 2.) Pyjamas 3.) Träningskläder.
 
Måste skärpa mig. Nu har jag ju en kandidat till punkt 4.) PONCHON! ;)

2 kommentarer:

Emma sa...

Pelle-pyjamas är alltid favoriten ;) Jag ser fram emot att se ponchon! Kommer du lämna kitty-byxan?!

Storgatans sa...

Pelle Pyjamas är alltid favvosen och kommer aldrig att försvinna. Au naaaae Emmsen! Kittybyxan kommer gå iväg av sig själv möjligtvis, men jag kommer aldrig göra mig av med dom! ;)