onsdag 8 januari 2014

Mysmusik att vakna till

 
 



God morgon!

Jag är en morgonmänniska och tycker att morgonen kan vara den absolut bästa tiden på dygnet. Inte morgon som upp-till-jobbet-morgon (för den kan ju kännas sådär minst sagt) utan jag menar en go morgon utan någon stress och med den där sköna känslan att kunna göra nästan precis vad man vill av dagen.

Vi har nästintill alltid musik på i detta hemmet och på kvällen och morgonen är det mysmusik som gäller. Lugn, soft musik på låg volym. Just denna morgon är det Bo Kaspers tolkning "Sjungande sig till sömns" som går varm här hemma. Luuuuugn & skön musik att starta dagen med. (Ni kan lyssna på den HÄR.)


Idag ska jag se om jag kan hitta några gamla skärp. Ibland har man ju bilder i huvudet på saker som man tror skulle kunna bli SÅ bra, så jag hoppas att denna idéen är just precis en sådan! :)

Inga kommentarer: