torsdag 17 januari 2013

Torsdag!

 
Torsdag!

Igår var det onsdagsdejt men.... den fick bli inställd. Jobbade över och var sen tvungen att handla så det blev tajt med tid över till simningen. Skittråkigt. Som tur var hade jag & Elin en iskall promenixdejt i tisdags kväll. 6 km i -10. Hy! Ni vet när det är sådär jädra kallt så att håret och halsduken bokstavligen talat fryser till is och man får bryta loss sen? Så kallt. Dessutom gick vi över bron och den kändes som att den också skulle brytas av på mitten av kylan.
Att sova ensam en hel vecka är så jäkla tråkigt så det finns inte. Har, som tur är, min fina lilla kattfis som troget ligger på mig när jag kallar eller när hon känner att det nog behövs lite närhet. Tur jag har henne!
Torsdag, sen fredag och hemkomst för älsklingen. Längtar!


Har en liten, eller jäkligt stor sak, på g och fy för vad jag håller tummarna!!!!!
HOPPAS, HOPPAS!
 
(Berättar mer så fort det finns mer att berätta!)

Inga kommentarer: