tisdag 8 januari 2013

Aaaaaaaatscho!

Jag har blivit förkyld, eller också allergisk. Gissar på att det är det första alternativet, och även om det skulle vara allergi-alternativet så är ett uteslutande av kattfisen inte ens ett alternativ. Aldrig i livet. Dessutom är jag inte ett dugg allergisk. Har haft katt i snart 26 år. Non stop, och aldrig varit eller blivit allergisk. Så, icke. Förkylning it is.

Har man drabbats av förkylning så passar svenska hollywoodfruar, soffläge och gubbtrollsmys perfekt. Jojomänsan.
Trots "förkylning" (förkylning inom "" för att det inte är så jäkla farligt som jag försöker få det att låta...) så gick jag en sväng efter jobbet. Guuuud så skönt! 5,5 km i halvfart gjorde faktiskt susen. Hemma sen kom mitt fina troll hem med mat.

Hur bra som helst och alldeles lagom aktiviteter såhär en dimmig & seg tisdag.

Inga kommentarer: