tisdag 15 januari 2013

Stor säng

God morgon!

Fyyyy fanken vad kallt det är hörrni! Frukost och kattfismys i soffan är det som gäller nu. Sängen var stoooooor inatt när jag fick sova ensam. Gubbtrollet var tvungen att åka på kurs igår. hux flux sådär bara. Vi är så bortskämda med att alltid få vår tid tillsammans på kvällar och helger så det kanske är nyttigt att vara borta från varandra.. Eller också bara skittråkigt.
Måndagskvällen peppades dock upp av Ida & Emma. Måndagsdejt vett ni! 5,5 km blev det igår, en alldeles lagom uppvärmningsrunda för dom och en alldeles lagom rastningsrunda för mig igår. Uppvärmning blev det för dom eftersom dom hurtbullarna bokat in ett annat pass efter vår promenix. Jag nöjde mig med vår måndagspromenix ;)

Tisdag idag var det ja.. Jag hoppas att ni får er en bra sådan!

1 kommentar:

Emma sa...

Mycket trevlig runda igår (jaa, men som alltid :D). Rastningsrunda?! Haha! När du skriver rastningsrunda tänker jag på ett varv runt kvarteret, sån där runda man går med hundarna om dom måste snabbt rastas. Så nej det går inte för sig, hurtrunda kanske? Bra sådan iaf! :)

Puss!