lördag 18 augusti 2012

Uppsala tur&retur

Gubbjävlar x2. Favoriter x2 också minsann.

"Vi har det bra, vi här baaaak i bilen" Jajemänsan. Satt som en drottning och hade det supermysigt hela dagen idag.

Favorit-Roland och jag, efter "plutt-jakt" med gubbtrollet.





Hej på er!

Kan ni gissa vad jag gjort idag? Man kan ju ana lite när man kollar in bilderna kanske ;) Klockan är tio och vi är precis hemkomna från en riktig bil-dag (i dubbel bemärkelse) Klockan 04:30 hämtade vi upp favorit-Roland som stod redo med picknickväskan & plånboken i högsta hugg. Jag hade laddat upp i (världens i särklass bästa) baksäte med både kudde, inredningstidningar, träningstidingar, godis och annat lull-lull som skulle kunna tänkas sysselsätta mig den tiden jag ägnade åt att faktiskt vara vaken. Hann faktiskt läsa både tidningar, käka godis, sova (använda kudden) och sysselsätta mig med lull-lull.
Bil-ärende denna dagen också och vi kom hem med en styck glad R med en styck finfin bil!

Tur & retur till Uppsala hann vi med idag och det har varit en trevlig bil-dag med många trevliga fika-sträcka-på-benen-och-äta-stopp! :)

Igårkväll hade vi familjen på taco-kväll här, skitkul att ses. Elinfisen fattades dock men snart är hon också hemma och kan haka på. Trevlig kväll som tusan!

Nej ni. Nu ska jag återgå till det jag gjorde innan detta...
Här får ni se hur det ser ut här hemma just nu:






Lördagsmys i all sin glans. Rosorna är så himla fina och det var en helg-present till mitt gubbtroll. Som tack för att han står ut med mig. (för det behöver han tackas för kan jag lova!)

Nu ska jag krypa upp i en styck hårig mans-famn och mysa in mig. Ha en go lördag allihopa.

Kramar

Inga kommentarer: