onsdag 22 augusti 2012

"jag är blå!"


"Jag är blå! -Vad bra, jag som älskar smurfar!"


Onsdagen är snart över och nu väntar det som jag längtat efter hela dagen. Ja, ungefär sen imorse faktiskt. Och vad är det? (Gubbtrollet skulle utan tvekan svarat rätt för detta är en sak jag konstant tjatar om ;))

Mysa.

Jag älskar att mysa. Jepp jepp, en riktig mys-tjaja är jag. Gubbtrollet är i duschen men så fort han är finito & färdig ska jag burra in hela ansiktet i hans håriga bröst och mysa in mig för att sen somna gott. Jajemänsan. Just nu sitter jag med ansiktsmask och ser ut som smurfarna, vilket tydligen är en helt okej look för min bättre hälft.

Torsdag & fredag kvar sen var det visst helg igen. Tjena tiden, om du hör mig kan du väl tjoffa fram tiden till vissa saker och sen tjoffa tillbaka den igen? Håll i hatten vad tiden går fort ändå. Tänk när man var liten och ett sommarlov var en hel evighet, annat är det nu när tiden bara rusar i monsterfart och det enda man jagar är just tiden. Finns en gång tiden står still: när man joggar. Men, det ska vi inte snacka om nu för nu är det mys som gäller (efter pensionärsparet kvällsfikat färdigt)! ;)

Mys-maja#2 och blocket-troll

Inga kommentarer: