torsdag 9 augusti 2012

att verkligen vara tacksam

Sammanfattning av denna dag: Pissdag som övergick till bra mot slutet. 

Hemkommen efter jobb får jag världens finaste "gladbukett" av min Lars. För att bli glad, & det blev jag. Kvällsmaten intogs tillsammans och vi hann som vanligt med obligatorisk genomgång av dagens händelser.

Nu är vi nerbäddade bredvid varandra i sängen med en varsin kopp thé & kaffe med datorn i knäet... tänkte genomsöka hemnet i hopp om att ha missat drömkåken & leta lite weekendpaket.

Jag är tacksam. Tacksam för mitt gubbtroll, min Selma-fis, goa vänner & finfin familj.

Tacksam.. Japp, det är jag.





3 kommentarer:

Kusin sa...

Tacksam ja, men där var ingen kusin nämnd, lite besviken där!
Kram på dig :)

Du kan väl gissa vem :)

Storgatans sa...

Ha ha ha, nej det var ju inte det. Kanske var meningen så? ;D Haha, åååh nej! Tacksam för min lilla Yen också, såklart! Ska snart beställa från dom sidorna du tipsade om sist! :)

Yen sa...

Det känns mycke tråkigt att det måste bli en släktfejd nu ;).
Ja gör det, det är toppen!
Jag har nog fått 4 paket denna veckan :)