onsdag 22 augusti 2012

höstrusk & höstsnusk

Godmorgon!

Världens höstväder här idag, vilket inte är mig emot eftersom jag är en sån som älskar hösten. "Höstrusk & höstsnusk" rimmade fint som rubrik och sen tycker jag att det är lite så också ;) Inte nödvändigtvis snusk (om vi nu ska vara lite vuxna och halvpryda) men mys är det allt.
Höst = mys. Så sant som det är sagt.
Varma mysiga filtar, inneskor av fårskinn, thé och tätt ihopslingrade i soffan. Gud så mysigt. Hösten är så välkommen så, för min del! :)

Som vanligt när någon ny årstid är på ingång så vill jag ändra om. Hemma ska det bytas färger och fixas. Är sugen på en strosar-runda i någon stad där jag kan kolla i affärer och få lite inspiration.

Bjuder på en regnig gammal bild på en av mina absoluta favoriter, som råkar vara min bästa vän & syster.



Hoppas ni får en go dag!

Inga kommentarer: