tisdag 28 maj 2013

Att vänta.... (39+6!)



Nepp, ingen unge så långt ögat kan nå. Beräknat till imorgon men den infon verkar Liten ha missat...!

Vad som förgyllt mina dagar: snackepaus med Emma & Ida, balkongskydds-bygge med pappa (till vår lilla kattfis, så hon kan vara ute på balkongen och lufta sig när hon vill), matsalsbordsfyndande, att ha fått upp lite, lite saker till i huset, att ha renbäddat & svaaalt o sovrummet, att skötbordet nu är färdigt med lull-lullande, att allt porslin/grytor/kökstillbehör snart har funnit sina nya platser här, kvällsfika med svärmor & Calle & sms från goa, sköna, underbart fina vänner.

Lite saker har jag ändå att va glad för. Rätt så många saker faktiskt! Vid detta laget så känner ni mig & vet att jag är rätt så snabb i vändningarna. Lika glad som jag kan va, lika mycket blixt & dunder finns det i mig! ;)


Har förresten hört att man får otroooooligt tålamod som mamma. Kan tycka att det kunde kommit innan själva mamma-grejen (typ nu) dock... Men! Jag håller hoppet uppe! ;)

1 kommentar:

Emma sa...

Och jag tycker om alla dina du! :) Ser fram emot att inspektera balkongskyddsbygget! Jag vet en liten Selmafis som kommer bli snurresprätt-glad! :D