onsdag 5 februari 2014

Badrumsshopping

 
 
 



God morgon!

Nu är det svinlängesen igen men det blir lite så när det är jag som ska styra upp inläggen, och det är det ju eftersom att det är min blogg. Så. Ärligt talat så ligger svårigheten inte i att ha tid eller lust att skriva, det är mer att det bubblar så jäkla mycket inom mig som jag vill skriva, men ändå inte. Inte för att det är hemligt utan för att det är allmänt blarr. Jag tänker på mycket på skit, viktigt skit och skit som gör mig arg. Igår skulle jag t ex kunna skriva långa arga inlägg om både pedofiler, hemskheter & orättvisor i världen och (som vanligt) folk som inte kan ta hand om sina djur.
Det är dock ingen sån blogg jag vill ha, och det är inte heller sånt jag vill fylla mitt huvud med. Men, det fylls liksom av sig själv när man ser på nyheterna (vilket jag väldigt sällan gör av just den anledningen. Kan liksom inte hantera det och blir sjukt opepp och arg på samhället.) och när jag får nåt på hjärnan så trängs liksom alla andra light-tankar bort.

Men! Nu är jag här med ett badrumskollage på saker som vi ska införskaffa när tillfälle (och pengar) ges.

Pallen har funnits länge och jag har likaså suktat efter den lääänge. Den är från danska Tine K och helt jäkla underbar!
Stegen står danska House doctor för och den ska pryda vårt badrum och agera handdukshängare.
Korgarna (eller korgen rättare sagt) blir tvättkorgar och borde haffas illa kvickt då dom försvinner från alla webshoppar så fort dom kommit ut typ.

Matta och handdukar har vi redan, men fick ju lägga till dom så att ni ska se heeeeelheten.

M-hm. Tipptopp kommer det bli. Lite lugn spa/ safarikänsla ser det ut som nu när jag själv tittar på kollaget. Ja ja. Avskalat, lugnt, skönt & stillsam känsla är det jag är ute efter, men safari funkar la me. Så. Välkomna hem till Jane & Tarzan!

Inga kommentarer: