onsdag 12 februari 2014

Önsketäcke

 
 
 
 
Ibland snubblar man över saker som fastnar på näthinnan och så försöker man förgäves gömma undan dom tankarna för att dom helt enkelt inte passar in just nu. Påslakanet ovan är ETT av några stycken olika godbitar i påslakanvägen som fastnat i min hjärna och totalt etsat sig fast. Detta (som bl a finns att hitta HÄR) hade varit heeeelt perfekt i trollungens säng. Den och två stora kuddar i linne som jag spanat in på H&M sen länge. Ser ni dom små lapparna? Den lyckan som dom kunde ge vårt troll. Finns det nåt som är så kul som att pilla med tvättrådslappar och etiketter när man är liten fis? Näpp. Det finns inte mycket som slår det kan jag säg.
 
 
Jag har en grej för påslakan, jag kan inte få nog.
 
 
Några andra godbitar som fastnat är dessa två. Det rosa är från från Färg och form och hittas HÄR och det mintgröna (som skulle passat med vår blivande tapet) från Ferm living hittas HÄR.
 
 
 
 
 
 
 
 
Så. Det var dagens påslakanskörd det.

Inga kommentarer: