måndag 24 februari 2014

När man haft en jäkligt go helg!

Måndag... igen! Veckorna går verkligen sjukt fort, det är iofs rätt så skönt eftersom det då går rackarns snabbt tills gubbtrollets ledighet. Som vi längtar efter den.
 
Denna helgen tillbringades hos gubbtrollets bror & hans jäkligt goa fästmö. Vi trängde in familjen + Joel i bilen i lördags morse. Rattade sen inom stans fik för att fixa frallor till Nils som minst sagt har en stark kärlek till dessa, och drog sen vidare upp.
Väl framme hejjades det på allihopa (Henrik, Mikaela, Karl, Emmie och självaste värdparet) innan vi fick i oss lite fika.
Lördagen var sen skitbra uppstyrd och fixad och helt fantastisk. Vi hann med att ut och vandra i en mosse, grilla korv med brööö ute i det fria, ha några helt otroligt sköna timmar på en relaxavdelning med bastu där det serverades kanongoda snittar, go dricka och annat göttigt tilltugg, ha en jäkligt trevlig kväll med drinkar, melodifestival och supergott käk (jag hann också med en liiiten tupplur när jag skulle natta trollungen..).
 
Ja men ni hör ju hur bra vi haft det! En helt perfekt helg faktiskt! :) Så jäkla go och gla stämning och så otroligt sköna människor. Blir dessutom väldigt rörd i mammahjärtat när man ser så underbara trollungens farbröder och fastrar är mot henne. (Inte bara dom, utan såklart också våra vänner! :))
Dom leker, håller, myser och engagerar sig till 100% för att vår lilla trollunge ska ha det bra, och det har hon verkligen i deras sällskap kan jag lova! :)
 
Hotellövernattningen sen var såklart hur mysig som helst och under frukosten sen så slöt alla upp för att ta en gemensam frulle innan vi tog en guidning av staden och en liten "husvisning".
 
 
Hur bra som helst med andra ord! :) Nu måste jag köra ett städryck här hemma innan lilla hönan vaknar!







1 kommentar:

Emma sa...

Låter verkligen mys! Jag trodde att det skulle komma lite fina bilder som du brukar "bjussa" på, men det behövs då inga bilder. Jag kan se det framför mig så bra helg ni haft :)