söndag 16 februari 2014

Något fint att förvara pelargoner, eller handdukar i

 
 
 




Denna fina "korgen" från H&M skulle jag vilja klicka hem. Den hade passat väldigt bra som kruka till min pelargon (som jag förövrigt festade loss på i veckan och klippte ner, hoppas den artar sig...).

I alla fall. Denna skulle vara kanonfin här hemma. Om fröken Pelargon mot förmodan skulle dissa min klippning och inte ta sig som önskat så skulle korgen, vasen, kalla den vad du vill, kunna passa svinbra som förvaring för handdukar, eller toarullar för den delen, också.

Hepp. Det var den korgen de!


När jag inte tittar på pelargonförvaring så fördriver vi tiden här hemma med att ligga i soffan och snusa den goaste bebisnacken i världen (när den inte kryper iväg från oss....) och nypa oss i armen och säga säkert tvåhundra gånger om dagen "tänk att just hon är vår dotter".  Lite så har vi det.

Idag har vi dessutom luftat oss ordentligt och tagit två promenixer på 7 km. Skööönt och välbehövligt. Ärligt talat fick vi (jag) ta den sista promenixen för att kunna käka (kränga) upp resterna från tårtan sen igår (vilket var ungefär en halv tårta) så. Nu är vi lagom gräddlulliga & sockergoa inombords.
Jag som inte ätit nåt socker alls sen 1 januari har nu laddat upp sockernivåerna i kroppen till max så nu ska sockerförbudet kickas igång igen. Heja heja!

Puss på er!

2 kommentarer:

Emma sa...

Jag håller tummarna för att fröken Pelargon repar sig för den korgen borde hon inte vilja missa!

Storgatans sa...

Tummarna hålls från alla håll och kanter! Vi kanske skulle dela olika pelargoner oss husägare emellan? ;)