fredag 7 december 2012

Måste/behöver-&-lite-vill-ha

 
 
Godmorgon, Fredag!
 
Äntligen är det fredag hörrni. Även om veckan gått fort så är det den där fredagen så jäkla skön när den väl kommer.
En hel dags jobb väntar och därefter tänkte jag försöka hinna med några ärenden innan affärerna stänger. Ikväll SKA det bakas julgodis. Detta projektet har jag tänkt på hela veckan så nu jäklar ska det ske. (Likaså som kvällspromenad... det har inte heller "hunnits med"....)
Igår vart det visst kvällsöppet här i lilla staden men eftersom det kom lite saker emellan så stannade jag hemma i soffan med gubbtrollet, myskläder och julmusik. Tusen gånger bättre än att gå ut i kylan ännu en gång. HY vad kallt det är!
 
På tal om kallt och HY så ska jag visa er skor som skulle kunna få värma mina fötter i vinter. Har snöat in lite på skor just nu (som ni kanske märkt) eftersom det är det enda jag lyckas hitta..
Är skorna varma är dom sällan snygga. Men, 25+are som man är så är man mer praktisk nu! ;)
 
 
 
 
 
 
 
Canada snow. Jajemänsan. Ni får mer gärna värma mina frusna fötter i vinter. (Dock tycker gubbtrollet att dessa är fula. Ett litet minus kan jag tycka)
 
 


Mmmmm. Varmt & sköööönt!
 
 
 
 
Eller, fröken UGG. Också mycket välkomna hem här. Dock står det att dessa är små i storleken, vilket kan bli ett problem då jag inte är den tjejen som är utrustad med 37:or..
 

 
 
 
 
 
Canada snow igen. Säkerligen inte alls varma, men snygga.


Inga kommentarer: