måndag 24 december 2012

Julafton

Godmorgon....


Tänkte jag skriva men kollade sen klockan och såg att det inte alls var morgon längre. Men, julafton är det!

Julaftons morgon startade med morgonmys i sängen med det där långa, håriga, goa gubbtrollet som jag bor tillsammans med. Efter en knackning på dörren & paketlämning från syster så pep vi snabbt upp och slängde på oss kläder och körde i illfart hem till min familj där det vankasdes julfrukost tillsammans med familjen, mormor och lilla Emilponken. Så trevligt så!
Nu är gubbtrollet iväg för att tjoa lite på sin familj och jag ska strax göra mig redo så jag snabbt kan plockas upp av gubbtrollet igen och åka till julfirandet.

Igår firades det jul hemma hos min goa svärmor, Calle och hans barn. Hur trevligt som helst! Tycker det är skönt att dela upp firandet så att man kan vara på ett och samma ställe utan att stressa därifrån. Ikväll ska gubbtrollet få paket, och jag också. Gud så kul! :)


Hepp hepp!


Ha en God Jul allihopa!
 
Puss på er!


Inga kommentarer: