lördag 8 december 2012

Att ha fått världens finaste julbukett

 
 


 
Godmorgon!
 
Vilken mysmorgon vi har haft här hemma. Jag vaknade tidigt av en ihärdig kattfis som trampade rundor på min småfeta morgonkropp. Gick upp vid halv 7 för att kolla att denna kattfisen hade mat & jojomänsan, visst hade hon det. Tillbaka till sängen och nu är vi precis uppstigna efter morgonmys & snicksnackade i sängen. Så himla mysigt. Jag hade en tanke om att träna imorse (igen) men vaknade 1 minut efter att passet hade börjat. Får sikta på nästa helg istället ;)
 
Igår vart det fredag hörrni! Min fredag tillbringades på jobbet och sedan direkt hem för att sätta igång med julbak. Rocky road & snickers blev det kvällen till ära. Senare på kvällen fick vi finbesök av goa vänner & kärt återseende med Max & Carro som iallafall inte jag träffat på åååår (känns det som!) Beställde hem mat, snackade & krängde julgodis.
 
Max hade med sin världens finaste bukett. SÅ himla fin!!! Tog såklart foto så att ni får se hur fin den är. (TACK Maxiboy & Carro!)













 
Nu bär det av på lite ärenden och snö-promenix med mammsen & gubbtrollet. Perfekta helg-sysslorna.
 
Ha en go lördag godingar!

Inga kommentarer: