måndag 4 juni 2012

SRF-tankar såhär en morgon

Godmorgon!

Idag är jag uppe i tid och kan utan tvekan säg godmorgon istället för godmiddag. Denna helgen har rusat förbi men jag & gubbtrollet konstaterade igår att den varit skitbra! Vi har hunnit med massa roligt. I fredags var det ju fredagsmys & matlagning tillsammans med Ida & Emil, i lördags var vi uppe hos allra bästa Achmed och igår hann vi med både lite träning (jag på skön promenix med Emma och Lars sprang 1 mil), besök hos mormor, kolla-hus-runda & kvällsfika med Karl-Ivar & Emmie. Skön helg! :)

Idag skiner solen och denna veckan är ju lite kort-vecka eftersom det är röd dag på onsdag och sen är det som vanligt Sweden Rock festival. Detta är FÖRSTA året sen 2001 som jag inte har band till rocken.... än. Vi kan verkligen inte bestämma oss här hemma. 3dagars är inte sådär jätteintressant eftersom jag sett dom flesta band innan men 1dagars på fredag skulle va kul.. Hur svårt kan det vara att bestämma sig?! Att detta är det 12:e året för min del gör det hela svårare eftersom jag varit där så många gånger & det blivit en go "vana" ;) Vi får se om vi köper band in eller inte, vi ska iallafall dit :)

Nu ska jag hinna diska undan här som vanligt, sen blir det jobb hela dagen. Ikväll blir det som vanligt träff med trogna trion och det ska bli skitkul! :)



Hoppas ni får en bra dag sköningar!




Inga kommentarer: