tisdag 12 juni 2012

En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig



Na na na na naaaaaaa, här hemma strömmar Tomas Ledin ur högtalarna såhär på morgonkvisten och visst är det gött att dra igång dagen med en skön låt på högsta volym! Tjohoo! :)

"En del av mitt hjärta" spelas just nu i skrivande stund & jag blir så semtimental som jag kan bli.. Ibland sköljer sån tacksamhet över mig så jag knappt vet var jag ska bli av för fy för vad jag är tacksam att jag träffat min Lars. Jag tänker ofta på hur bra jag har det med mitt liv och hur bra människor jag har runt mig. Ibland är jag så glad & tacksam så jag tänker att "det är för bra för att vara sant" och tror att något hemskt ska hända bara för att jag har det FÖR bra. (Peppar peppar)

Jag är glad för varje dag jag får & jag är så glad att jag får dela mitt liv med den bästa killen som jag någonsin har träffat.
Han får mig att må så otroligt bra, jag blir en bättre människa av han. Det må låta klyschigt & överdrivet men så får det vara för det är så jag känner. Detta gubbtroll... Han lyfter mig, peppar mig & vi kan verkligen prata om ALLT.

Som jag älskar dig Lars ♥


.  .  .  .  .  .  .

Tisdag morgon...  här hemma har det hunnits med lite av varje. Frukosten är avklarad, likaså en timmes powerwalk och lite diskning & tvättning. Ska renbädda i sängen innan jag sticker till jobbet också så att vi kan lägga oss i en ren fräsch säng sen ikväll! :) Igårkväll fick Ida med mig på en timmes bodypump och efter lite ångestladdade samtal till kulis så stack jag dit. Fyyyyy för, det var välbehövlig träning! Har bokat in ett spinningpass i veckan också... Dom borde sätta spärr på sidan så att det är omöjligt att avboka sina pass för annars är jag mästare på att avboka passen en dag innan... ;) Illa illa. Denna gången SKA jag dock gå. Häpp häpp!

Nu ska jag ta tag i mig själv & göra mig färdig. En hel dags jobb väntar.

Hoppas ni får en go dag!


 

3 kommentarer:

Evelina Alvarsson sa...

JA HEJAHEJA! :D tänk på hur underbart det kommer kännas efteråt! :D

Gubbtroll sa...

Du gumman,, vad fint du skriver :-) Du är det bästa som finns och det bästa som hänt mig med! Har SÅ roligt ihop med dig - allt vi gör och alla framtidsplaner vi har <3 Underbart!!

Storgatans sa...

Gubbtroll: puss på dig! :) <3

Evelina: skulle sett "heja´t" innan för jag stack aldrig dit, ha ha. DOCK hade jag en anledning! ;P