tisdag 5 juni 2012

kass spotifylista & kattspya

Dagens rubrik. Så ser morgonen ut här hemma!

Katten hade övermod och skulle äta upp presentsnöret som hänger runt buketten (som jag fick av Lars när jag kom hem) och nu sitter hon och försöker få upp det igen. Buketten står kvar på bordet fast att den egentligen kvalat in till sopptunnan både en och två gånger MEN kortet som sitter fast i buketten gör mig skitglad så därför har den fått stanna lite längre än den egentligen skulle. "Välkommen hem kärring önskar Tå-Lizen" står det. Ha ha :)

Angående spotify så är jag trött på en av mina listor men kan varken lägga till eller dra från några låtar för jag känner mig oinspirerad. Ibland kommer man in i stim och då hittar man massa massa bra musik men just nu är jag inte i ett sånt stim så det får vänta helt enkelt.

Igårkväll blev det som vanligt måndagsdejt men Emmsen kunde av förklarliga skäl inte haka på så det var bara jag & Ida som tog oss en kvällsnix på 9 km. Känner dock på mig att det blir en nix tillsammans med alla 3 snart igen! :)


Nu ska jag fixa iordning här hemma. Disken är nämligen inte diskad och sängen är inte bäddad så det är bäst att sätta fart här nu!


Hoppas ni får en go tisdag!

1 kommentar:

Emma sa...

9 km är inte illa! Vi kanske kan ta en nix till helgen eller något om det passar :)