fredag 1 juni 2012

En stor dag idag!

Igår på jobbet fick jag ett kinderägg av en goding. Ha ha ha, som jag skrattade! Nu ligger detta kinderägget  uppe på en hylla. Inte för att jag inte vill ha det framme utan för att inte kattfisen ska riva ner och förstöra det! ;) Det är sjukt så glad man kan bli för sådana saker, en rolig tanke som är ägnad till min fördel för att jag ska få mig ett gott skratt. Helt osjälviskt och genomhärligt.
TACK säger jag! :)


Fredag idag och tjohoooo säger vi för det! Alla andra dagarna är också trevliga till tusen men det är faktiskt något speciellt med fredagar. Solen skiner, det luktar gott med sköljmedel i hela lägenheten, all disk är finito & jag känner mig sådär allmänt nöjd med tillvaron. Idag blir det jobb hela dagen lång och ikväll ska vi förhoppningsvis träffa några riktiga godingarr & tillbringa kvällen med dom. Hoppas på fint väder och en lugn kväll så hade man kunnat ta en go kvällspromenix tillsammans! :)

Helgen bjuder på lite blandad kompott, en sak som dock INTE är att förglömma är allra bästa Achmeds examen som (om jag inte fattat det fel) går av stapeln IDAG!!!!!!

Så....


GRATTIS älskade, underbara, bästa Achmedi Achmeda på din examensda´!
(Rim)



1 kommentar:

Anonym sa...

Av rena slumpen hittar man den här förtjusande fina bloggen, och man kan ju inte bli något annat än glad när man läser :) shysst att läsa ngt av någon som har båda benen på jorden. ja jisses vad bra!