söndag 24 juni 2012

Kvällsjidder om ytliga saker...

" Jag ska bara"

Där är jag nu.. Men, jag ska bara visa er lite bilder. När jag var i stan sist så gjorde jag ett superfynd inne på Make up store (tjohoo!) Skulle plocka på mig en rouge eftersom den där hemma hade tagit slut och när jag ändå var där inne så kikade jag även på lite ansiktsmasker. Hittade två stycken som verkade kanoners och priset var 215:- /förpackning. Dessa förpackningar var nu nedsatta till 55 kr/st. Som hittat! Handlade även hem lite nya produkter till fejjan som kört någon strejk med dålig hy ett tag. Vad det beror på kan man fråga sig men bra produkter är iallafall en bra början.

(Har provar den nya serien från Neutrogena ett par dagar nu och än så länge är jag nöjd!)











För att fortsätta på ytligheter så måste jag visa denna superfina presenten som jag fick av Sandra sist vi träffades. Ett hemma-gjort kakfat som var så himla fint. TACK! Fick även ljuskoppar, servetter, ljus & ett paket ballerina i denna fina inslagningen! :)








Sist, men inte minst: denna fina present fick jag av Mari. Ett enkelt, jättefint halsband låg inuti. Tusen, tusen tack!




Inga kommentarer: