onsdag 14 augusti 2013

Onsdag

Bild från en loppisutflykt på Österlen i somras.
 
 
God morgon!
 

Solen skiner idag igen & det ser ut att bli ännu en superfin dag. Denna dagen är oplanerad. Sitter just nu och tänker på att en sväng ner till havet med vagnen kanske skulle va nåt, eller hem till min mormor. Får se vad vi styr upp för nåt!
Lilla hönan sover fortfarande så jag har hunnit med att plocka undan lite här, ätit frukost och gjort mig färdig för dagen.


Igår packade jag & hönan in oss i bilen tillsammans med min mamma & körde sen till lillans farmor. En lång go promenad vid havet blev det & därefter fika i deras stuga. Lika mysigt som alltid! :)
Efter promenix & fikastund körde jag & mammsen inom staden för att byta en overall som lillan fått av sina mostrar & mormor i present. Hon växer ju så det knakar så det fick bytas till en storlek större.

Väl hemma hade jag sen ääääääntligen fått mitt paket med kläder till hönan från Zara men, det var fel paket. Paketet som jag fick innehöll en superfin klänning & skor och var adresserat till en annan Hanna.
Eftersom det var en så fin klänning tänkte jag att det kanske var brådskande med hennes paket så jag letade upp hennes nummer & ringde upp & som tur var hade hon fått mitt paket. Istället för att vänta på företagets utredande som tog tid så bestämde vi oss för att skicka varandras paket hem till varandra. Skitbra! Nu hoppas jag bara att allt kommer fram som det ska! :)

Blev bjudna på mat hos "gammelmoster" (Gubbtrollets moster) igårkväll också & hann att få kaffebesök av Joel senare också. Bara trevliga saker igår :)


Näpp. Fint väder va det ja, får se om hönan vaknat så vi kan starta denna dagen!





Inga kommentarer: