måndag 12 augusti 2013

När det kryper i inredningsnerven..

Jo ni, nu är jag på gång igen med inredningsplaner som friskt fläktar runt i huvudet på mig. Har massa, massa saker som jag vill fixa, massa idéer och "känslor" som skulle kunna bli sååå bra!
Just nu i veckan skulle en soffa bli levererad men det verkar dessvärre bli nästa vecka. Ny soffa betyder ju egentligen inget annat än just ny soffa, men... Det kan ju vara en bra anledning till att surfa runt efter andra saker som ska passa till. Soffbord, matta, lull-lull... Ni vet hur det är. Man snöar in sig på nånting sen finns inget annat i tankarna. Just nu är det sofftankar som fyller mitt huvud.
Som tur är så är gubbtrollet riktigt trött på vårt soffbord så han är peppad på nytt han också, & det är ju inte fel! ;)

Måndag idag & denna dagen har bjudit på frisörbesök & första "passningen". Mammsen tog sig en sväng med barnvagnen under tiden som jag klippte mig. Fick en "fegklippning" av Minna som hon så fint uttryckte det men kände att jag verkligen behövde klippa topparna. Nu sitter jag med färg i håret här hemma. Skönt då jag höll på att avlida när jag såg mig själv i spegeln i morse ;)

Nä ni, nu ska färgen tvättas ur!

Bjuder på ett soffbordsalternativ som vi spanat på från House Doctor. Får se om det är "det" soffbordet!


Inga kommentarer: