måndag 5 november 2012

Nä men hörrni

....Nu var det nästan en hel vecka sen jag uppdaterade er här. Jag har fullt upp, med livet och sådäran ni vet. Jobbar dagarna långa måndag-fredag och när helgen väl kommer så stressar jag rundor för att hinna med det som ska hinnas med och när kvällen sen närmar sig så resluterar det oftast sig i att jag somnar på soffan. Kul tjej..

Har hunnit plöja igenom"Torka aldrig tårar utan handskar" efter att flertalet folk har tipsat om denna. Har hunnit med söndagsfika hos mormor, mys med det där goa gubbtrollet som jag delar mitt liv med, lagat & ätit bakad potatis med Joel & Gubbtrollet, våldgästat föräldrar & bjudit in mig själv på mat i samma veva, besökt den där skit-trevliga frisören som bara "blandar ihop nåt" i färgväg så det alltid blir sådär helt perfekt. Åh just det ja! 3 rätters hemma hos svärmor i fredags kväll har det också hunnits med och guuud så gott & så himla himla trevligt! Pumpasoppa, killinggryta och chokladmousse. Ni hör ju själva.

Nu är det måndag och ekorrhjulet är i full snurr. Igen.


TÄNK om man kunnat stoppa tiden, bara för en liten stund. Och andas. Fiiii för vad skönt.

Inga kommentarer: