tisdag 6 november 2012

måndagsseg



Måndagsdejt igår. Jajemänsan! Det behövdes en Emma & en Ida igår efter en låååång och otroligt måndagsseg jobbdag. Om jag säger att jag skrattade konstant från början till slut av vår dejt så förstår ni kanske. Herregud så roliga dom två är. Ha ha!

Jobbmåndagen var väääääääldigt seg. Har ni hört när folk säger "Ett steg fram och två tillbaka"? Så kändes det iallafall. Den känslan blandat med konstant huvudvärk gjorde väl att det kändes lite sisådär motigt. Väl hemma i hemmet, efter både jobb och dejtande, var jag iskall efter en timmes friskluft & med ett bultande huvud. Hy & fy. Gubbtrollets köttgryta på det och sen vilandes i den där famnen som jag gillar mest... det gjorde susen.

Tisdag idag och jag försöker peppa upp mig själv här hemma. Huvudvärken vägrar ge med sig och just nu känner jag mig mest allmänt sjuk & som en frukansvärt gnällig människa.

En del dagar är såhär. Så är det bara.



1 kommentar:

Emma sa...

Vi kanske skulle stannat lite till och spelat på trummorna så hade kanske huvudvärken släppt? Men usch och fy, jag lider med dig!

Ha en bra tisdag iaf, och tusen tack för igår! ;) Haha!

<3