onsdag 14 november 2012

Julsugen

Sådär ja. Onsdag morgon och ett styck gympass har hunnits med. Om det var roligt? Inte det minsta. Om jag var sugen på att gå dit? Nopp. Om det är skönt nu? Mja. Går dock att diskutera om det är så skönt nu så att jag kan tänka mig att göra om det, inom snar framtid. Däremot så vet jag att "en gång är lika med noll" så går jag inte dit igen så var det onödigt att gå dit idag. Så ja, jag får suga lite på den.
Det blev iallafall en skön promenix dit och hem & det mina vänner, det är ju alltid något.

Gubbtrollet pussade mig hejdå redan vid 5 imorse. Hua! När han pussat och bäddat om mig så var jag klarvaken och fick då detta träningsinfall. Nu sitter jag här med min smoothie och skrattar åt kattfisen som springer som en galning från rum till rum.

Är inne i mina jul-tankar igen. Tror fanken att stjärnorna får åka upp i våra fönster idag! Jag och Emma kom ju överens om att det var stjärndags denna veckan så, så får det bli! Ska visa er mina suuuperfina glöggmuggar så fort det är lite lite ljust här inne också. Jajemänsan.

Än så länge får ni hålla till goda med förra årets julpyssel. Min "hemmagjorda" adventsstake är jag extra nöjd med eftersom jag kom på den helt själv utan ha sett något liknande någonstans! (Sååå speciell är den inte, men jag gillar den massor!) Repris på den blir det minsann i år!








2 kommentarer:

Evelina Alvarsson sa...

JAG VILL ATT MIN LÄGENHET SKA VARA SÅ VACKER SOM DIN! :')

Storgatans sa...

Goding! :)