torsdag 15 november 2012

Glöggmuggar Bruka Design




 
 
Är hon inte söt, min lilla Selmafis? Vad skulle jag gjort utan denna lilla glädjespridare & mysfia? Myst extra mycket med gubbtrollet antagligen :)


Här hemma är det lite sjukstuga. Efter gårdagens gympass och flera veckors huvudvärk så bröt det igår ut en sjuhelsike huvudvärk som fortfarande inte släppt. När jag gick hem från gymmet fick jag stanna flera gånger och andas för det kändes som om hjärtat rusade iväg och yrslen kom över mig. Eftersom att jag är låååång & jag har varit blodgivare sen jag fyllde 18 så vet jag om att jag kan ha dåliga blodvärden och har nu därför tryckt i mig ett gäng järntabletter om att ifall att det skulle vara det som spökade. Förr hade jag ofta sådana här "symptom" så det är inte sådär farligt.

Har iallafall varit hemma från jobbet idag och är bara sådär helt matt. Vilat, ätit soppa, myst med katten och bara varit är väl ungefär vad som har sysselsatt mig idag. Har kännt av att det skulle bryta ut nånting men man tågar på som vanligt sen kommer det som en käftsmäll. Cabosch! Lika bra det så man får lite gjort innan man ligger lågt någon dag eller två! :)


En sak har jag gjort idag och det var med nöd & näppe att jag klarade av detta uppdrag kan jag säga er. Skulle fotografera dom fina glöggmuggarna så att jag kunde visa er. Huvudet bankade värre än gud vet vad och ljuset i rummet gjorde att det var som ett åskmoln i huvudet på mig. Hua. Men! Nu är det gjort.


Här har ni dom, glöggmuggarna som fick mitt hjärta att slå glögg-frivolter:


Glöggmugg från Bruka Design. 99 kr/st. Skålen kostar 149 kr och jag tänkte ha denna till julfika & glöggtillbehör.



Tomten införskaffades också då han var så söt så! 199 kr från märket Cult Design. Den lilla fyrkanten är också från Cult och är tillbehör till en "ljuskopp". (Även den från Cult.)


Överst: Handduk från Bruka Design. Underst: Kuddfodral, också från Bruka Design.



 
 
Visst var dom fina? Jag tycker om dom supermycket. 8 stycken glöggmuggar shoppades det. Har man en stor familj så har man :)

1 kommentar:

Emma sa...

Super duper fint, alltihop!