måndag 8 april 2013

Sovrum -finito!


Vi kör en supersnabb sovrumstitt såhär på morgonkvisten. Tiden är (som vanligt) jääääkligt knapp men lite smakprov ska ni få. Bilderna är tagna från mobilen (jepp jag veeeeeet, jag skulle ha fotat bättre men nu blev det inte så) och dessutom tagna på kvällen. Inte dom bästa kanske, men ni får er ändå en liten, liten, glimt!
Allting är målat, ny väv har kommit upp och en underbar tapet klär nu ena väggen. Golvet var i så bra skick så det lät vi ligga kvar.

Men sådär ja, här har vi då sovrummet innan nånting var gjort:







Här har vi sovrummet när målarfärgen gjort sitt med taket:




Tapeterna rivs:





Tak, lister, fönster, altandörr färdigmålat. Väv uppsatt & målad & tapeten på plats:


 
 
Kvar att fixa: Fönsterbrädor, el, persienner, gardinstänger. Sen så jäklar kan vi börja med det roligaste: inredningen!!!!!
 
Ni ska få mycket bättre bilder snart... så fort det finns tid! :)

4 kommentarer:

Emma sa...

Sååååå fint!!!! :D

Em sa...

det blir ju superbra :)

Mari sa...

Snyggt det blev till slut! :)

Storgatans sa...

Ni är ju för goa! TACK! Nu återstår det roligaste... piffandet!!!!

Emma: Dig tänker jag fortsätta rådfråga om allt. (Preciiiiis som nu! :))

Em: Du och jag ska på auktion (och gärna loppis!) nångång tillsammans! :)

Mari: Återanvändning och nytänkande... jag ringer dig! Du är så duktig!

Puss på er! <3