måndag 3 mars 2014

När mamman känner sig citrongul







Dagens iskalla promenix med vagnen KAN fått mig att surfa rundor efter fina vår & sommarkläder till trollungen. Eller så vart det bara den gamla goa rutinen som sa sitt. Ett klick här, ett klick där... ni vet. 

Om jag skulle klickat hem nåt idag (vilket jag inte gör som ni säkert hajjat vid det här laget, jag bara lägger sakerna i kundkorgen sen får dom ligga där i godan ro och gro till sig ;)). Iallafall, om jag skulle klickat hem något idag så skulle det kunna vara kandidaten ovan eller kandidaterna nedan. En citrongul liten unge är ju alltid en citrongul liten unge & hur sött är inte det? Så in i helsikes sött! 

Shortsen. Hur söta? Tänk en liten gullig blöjrumpa i dom och vips så har ni en mamma som kommer sitta och beundra sin underbaring medans gullighetsdöden massivt slår en!

(Alla bilder och kläder är från Zara.)








Det fanns såklart MASSOR av fina saker som jag skulle vilja klicka hem (inte bara citroner :)), men det får vara så. Har jag tur så ligger något kvar när det reas ut, eller också har jag tröttnat tills dess. Man kan inte få allt här i livet :)

Annars så är det lugnt och skönt här hemma. Helgen tågade förbi i världens fart som vanligt och vi hann med att fira ETT ÅR som husägare (sjukt!), fira Karl som snart fyller år, ha två goa kvällar framför tvn med vänner (jag sov mig igenom en av dom), promenixa, ta en snabbis inom stan, fika med gamla väldigt älskade vänner och jag avslutade även söndagen med bullbak x2 så nu är frysen full av kanelbullar igen!

Dejt med Emmsen väntar idag och det är alltid nåt som jag ser framemot! :) 

Jag säger som Bentekillen (ha ha)... Ha det gott! ;)

Inga kommentarer: