lördag 14 september 2013

Shoppi shoppi

 
 
Det är nånting med att klicka hem saker som ger mig lite ångest. Varför vet jag inte men jag får alltid en sån krypande känsla i kroppen innan jag väl har bestämt mig. Därför tar det alltid sån jäkla tid innan jag kommer till skott. Jag "fönstershoppar" dagligen och lägger gladeligen in saker i kundkorgen, varukorgen, vad det nu heter, men sen låter jag dom ligga där och gosa till sig ordentligt innan jag bestämmer mig. Om jag fortfarande gillar saken efter gos-tiden så klickar jag hem den, om jag tröttnat efter att ha kollat in den åtskilliga gånger. Ja då åker den bort.
 
Nu har jag haft ett gäng saker som legat i kundkorgen och gosat till sig ordentligt under lång tid så nu var det dags för det ångestfyllda klicka-hem-momentet.
 
Här har vi järngänget som ska få flytta in... Först ut är:
 
 
Lampa från House Doctor. Finns att beställa HÄR. Denna underbart ful-snygga skapelse ska få pryda ena väggen i vardagsrummet. (Den kan se skitful ut, men ni. Den kommer bli sååå bra här.)


Näst ut är:

En box, även den från House Doctor. Finns att beställa HÄR. Denna godingen kommer få extraknäcka som stearinljusbox och ha sitt säte på den öppna kökshyllan i köket.

Klockan nedan stavas k-ä-r-l-e-k.
Enkel, stilren, fräsch. Klockren skulle jag vilja säga. M-hm. Mums. Finns att beställa HÄR.

Supersött olja och vinägerset:



Finns HÄR. Vem tackar nej till ett set med fåglar på toppen? Bara det liksom. Kommer också få pryda den öppna hyllan, när dom inte används vill säga. Dom kommer bli superfina tillsammans med vårt porslin från Mateus.

Till sist, en tavla från Lovisa Burfitt:

 
Finns HÄR.

Inga kommentarer: