tisdag 1 april 2014

En hästljusstake!







När jag inte är topptunnanderasande på världen (senaste raserigrejen efter mitt aggressiva inlägg är fotbollshuliganer. Dör av bara ordet) så flyter jag som vanligt runt på massa inredningssidor. Det är lugnast så, som ni säkert förstått. Jag är ju född med ett jäkla fräs och då kan man må bättre av att blunda för allt som får blodet att rusa genom kroppen och hjärtat att slå så hårt och argt för alla orättvisor/hemskheter/idioti som finns runt oss.

Så. Jag har gått och förälskat mig i en hästsljusstake som är inspirerad av Alice i underlandet. Nu är jag varken en filmfantast (ha ha, inte ett dugg faktiskt. Somnar typ ALLTID!) eller en Alice i underlandetfantast, men! Jag är en sucker för fina, speciella, originella, saker. Som en hästsljusstake till exempel.

Tycker denna är så jäkla fräsig. Vet egentligen inte vad det är med den, men den har liksom många andra saker fastnat i mitt huvud.



En hästljusstake skulle nog göra livet lite, lite, festligare här hemma! :)

(Den finns HÄR.)

2 kommentarer:

Emma sa...

Både fräsig och klämcheck! ;)

Jättefin! :)

Storgatans sa...

Visst är den fräsig? :D Vet inte vad det är med den, men jag blir glad när jag ser den! (Dock inte lika glad när jag ser priset.) ;)