tisdag 12 augusti 2014

Preggo igen och... få inte hopp!



Igår tillbringades ett gäng timmar hemma hos Emma. Ostbricka, en jäkla massa snicksnackande och uppdateringar om det ena och det andra. Sjukt skön och härlig kväll. Det diskuterades bl a det här med bloggande, att det blir lite sisådär med det av olika anledningar. Samma kväll får jag ett sms av Mari "Senaste uppdateringen var den 3 maj". Hä hä, jojomänsan. Så, just precis DÄRFÖR ska här ges ett litet livtecken!



HEJ!


Jag lever, trollungen och trollungens pappa me OCH dessutom en liten krabat i magen på mig som beräknas titta fram innan årets slut. Helt fantastiskt och lika underbart denna gången (känner mig fruktansvärt lyckligt lottad som har möjligheten att få vara med om detta coola ännu en gång och dessutom må lika bra som sist.)



Första setet kläder klickades hem idag och det kändes SÅ SKÖNT eftersom jag velat handla sen jag vet inte när. Att jag är ett organiseringsfreak och kontrollidiot gör ju inte saken bättre, hade jag fått min vilja igenom skulle allt varit klirrat för längesen men det finns ju en till som är nåååågot lugnare i sinnet än mig och bromsar denna framfart något. Jag vill ha allt iordning, helst NU. Känner mig lite stressad över att inte ha allt hemma och det är väl det som gör att jag tågar på värre denna gången ;)
Ett ynka set med kläder är dock väldigt "skynda långsamt" så jag klappar mig själv på axeln! ;)
(Och för att rättfärdiga ännu mer (för mig själv ;)) så har vi bara tre bodys sen trollungens första tid då det var den varmaste sommaren på många år och inga kläder användes.)


Dagens skörd:






 
 
 
 
Och till trollungen:
 
 




Nu ska här rattas kvällsrutiner så det står hörliga till. Hoppas ni får en go kväll!
 
Angående rubriken: få inte hopp om att det kommer fler inlägg. Kanske gör det, högst troligt så är jag fullt upptagen med att skynda efter en numera springade onge! ;)
 

Inga kommentarer: