onsdag 27 november 2013

Ett inlägg om egentligen ingenting alls


Egentligen borde jag lägga upp en bild på mina nyplanterade hyacinter då det kanske passar sig lite bättre årstidsmässigt. Planterade är att ta i rejält då det enda jag gjorde var att ta ut dom från sin lilla plastförpackning och sätta dom i ett varsitt fint glas som jag fått ärva av min farmor. Fint blev det i alla fall och det kan hända att jag fotograferar och visar er!

Denna bilden under har jag som skrivbordsunderlägg på datorn för att jag gillar den så mycket. Det är Karl-Ivar som tagit kortet och det var en jättefin kväll hemma hos oss. Såhär ser en liten del av vår baksida ut! :) (Vi har en del framtida projekt men det tar vi när det närmar sig om sisådär 100 år :)).
Jag var i alla fall väldigt höggravid och vi hade finbesök av Emmie & Karl. Kvällen till ära grillade vi och om jag inte minns fel var det melodifestivalen på tvn? Kan det stämma? Emmie ville att vi skulle ge poäng till varje uppträde och poängsätta i vilken ordning vi trodde dom skulle hamna på prispallen eller ej. Det hela började bra tills Joel & gubbtrollet började dela ut poäng i minus istället "denna får helt klart 10 minus!" ;)

Men bilden. Är inte ljuset helt underbart? Jag verkligen tokgillar denna bild!





 
 
(Nils. Du har så rätt. Frosten, det vintriga & icke att förglömma: den europeiska kontinenten! :))

2 kommentarer:

emma sa...

Kan inget annat än hålla med, bilden är jättefin! :)

Pappa Achmed sa...

Åh det är ju som man börja längta efter våren! Men först ska det passera en vinter och helst ska det även passera ut en unge innan dess..! Men här har då inte passerat nåt än vad jag har märkt..(för det märker man förmodligen har jag förstått).
Ja vad väntar ongen pau?! Bättre tider? Juletider? VÅRtider?!
Kattafisen heter Ulf men kallas för Uffe, det är Markus brorsas stadskatt och tanken var att han skulle flytta hit till landet men den tanken tyckte Bosse var helt åt helsicke..saao att det blev inget med det, han fick flytta tillbaka till lägenheten :(
Goosch va seg denna väntan ÄR. Funderar på att ta en ambitiös repa på Singstar i hopp om att skrämma ut ongen. Nån Whitney Houston låt kanske? Japp så får det bli. Återkommer med resultat.