onsdag 19 juni 2013

Det vackraste jag har i livet

 
 
 
Kolla bara. Det vackraste jag har i livet. Dessa två, min familj. Min alldeles egna familj, som jag själv har valt ut och skapat. Det kan vara det största som finns, att fått chansen att bilda en alldeles egen familj tillsammans med sin själsfrände. Önskar att alla godhjärtade människor får vara med om den otroliga kärleken som det ger en.
 
Vad som händer hos oss. Ja, inte haglar blogginläggen över er direkt nuförtiden. Vi sysselsätter oss med att vara med varandra och njuta. Omfamna dagarna sådär så att man verkligen suger musten ur varenda dag. Det sysselsätter vi oss med.
Vi har också sysselsatt oss med BVC-besök, beställt en soffa, hälsat på mormor/gammelmormor ett par gånger (hon var förövrigt den första förutom mig & gubbtrollet som fick se vår lilla trollunge), fixat lite i trädgården, promenerat & myst med vårt lilla troll.
 
Vårt alldeles egna lilla troll.
 




1 kommentar:

Anonym sa...

Underbart!!! Passa på o njut en massa för tiden går så jäkla snabbt-Japp den klyschan är så super sann när man fått barn. Stor kram till dig o din fina familj!!!
Anna N